zaterdag 19 mei 2007

Rotterdam 19-05-2007


Op de weg naar Rotterdam kwamen we dit vliegtuig tegen Aalsmeer, Schiphol, snel even een foto gemaakt. Voor het echte vliegtuig spotten heb ik geen geduld.

Ik ben niet z'n stadsfotograaf, alhoewel ik dat binnekort toch eens ga proberen in Amsterdam. Is dit eigenlijk de mooiste foto die ik in Rotterdam heb gemaakt, een doodgeone meeuw die je overal ter wereld tegenkom. Mooie ogen trouwens.

Hier meeuw vol in beeld, je kan toch leuke foto's maken als je het onderwerp maar herkend. De Skyline van Rotterdam staat ook nog op mijn verlanglijstje, moet het nu doen met deze meeuw.

Alle duiven op de dam, in Rotterdam hebben ze ook duiven, ging mij eigenlijk om de ogen. Duiven zijn eigenlijk ratten in de lucht, de ziekte verspreiders van de stad.

Geen opmerkingen: